Μάλλον, ήρθε η ώρα να δείξουμε πως υπάρχουν και προφητείες που μιλούν για την επιστροφή των Ολύμπιων Θεών.
Α)
Ο Ησίοδος αναφέρεται σε πέντε Εποχές και πέντε Γένη (Χρυσό, Ασημένιο, Χάλκινο, Ηρωικό, Σιδερένιο). Στο πέμπτο, το Σιδηρούν, στο οποίο ανήκουμε κι εμείς, προβλέπει βάσανα και κόπους, μαράζι και κακία. Μας περιγράφει μία εξαχρείωση, μία παρακμασμένη εποχή. Η Αιδώς και η Νέμεσις θα αποστρέψουν το πρόσωπό τους στους καταστροφείς της κοινωνίας και θα ανέβουν στον Όλυμπο κοντά στους αθάνατους θεούς. (Έργα και Ημέραι στχ 197-201).
Κατά συνέπεια, αυτό σημαίνει την επιστροφή του Δία φέρνοντας δικαιοσύνη.
Ο Ησίοδος μας δείχνει διάφορα σημάδια του πότε περίπου θα συμβεί αυτό, αλλά έναν σχεδόν ακριβή προσδιορισμό με ημερομηνίες βρίσκουμε στην Ινδουιστική παράδοση και σε εκείνην των Μάγιας. Το τέλος της Κάλι Γιούγκα (της Εποχής του Σιδήρου), της πρώτης, συμπίπτει με το «τέλος εποχής» της δεύτερης, για την οποία και έχει γίνει πολύς λόγος με την ημερομηνία 21/12/2012 (αν και πρόσφατα η ημερομηνία αυτή δεν θεωρήθηκε ακριβής). Ινδουιστές και Μάγιας περιμένουν και αυτοί την επιστροφή των θεών οι οποίοι θα φέρουν αγάπη και δικαιοσύνη.
Όλυμπος |
Ο Δανιήλ, στην Παλαιά Διαθήκη, προσπαθεί να ερμηνεύσει ένα όραμα που είδε ο Ναβουχοδονόσορ: ένα άγαλμα με κεφάλι από καθαρό χρυσό, στήθος και χέρια από ασήμι, κοιλιά και μηρούς από χαλκό, πόδια από σίδερο και πηλό. Τότε, ένα κομμάτι λίθου κόπηκε από κάποιο βουνό και έσπασε τα πόδια και το άγαλμα έπεσε και διαλύθηκε σε κομμάτια (Δανιήλ 31-35). Στην συνέχεια ο Δανιήλ δίνει μία ερμηνεία (36-45) η οποία, κατά την γνώμη μας είναι διαφορετική –αν και γνωρίζουμε ότι εύκολα μπορεί να αμφισβητηθεί από τον καθένα – προκειμένου να κερδίσει την εύνοια του Βαβυλώνιου Ναβουχοδονόσορα.
Ο Δανιήλ ερμηνεύει τα μέταλλα ως βασίλεια, αλλά στην ουσία πρόκειται για τα πέντε γένη του Ησιόδου. Το όρος, απ’ όπου κόπηκε ο λίθος, δεν είναι της Σιών, διαφορετικά δεν θα παρέλειπε να το αναφέρει, όπως αναφέρεται σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις στην έκταση της Αγίας Γραφής.
Κατά την άποψή μας, λοιπόν, και, σε συνδυασμό με το ακατάσχετο μίσος που υπάρχει σε όλη την Βίβλο για τους Βαβυλώνιους, ο Δανιήλ αποκρύπτει και παραποιεί το όνειρο του Βαβυλώνιου βασιλέα.
Τα εξής:
ο λίθος/«λάας», είναι οι πέτρες που πέταξε ο Δευκαλίων και η Πύρρα και δημιουργήθηκε ο «λαός», ο ελληνικός. Το βουνό από το οποίο κόπηκε είναι ο Όλυμπος. Όλο μαζί μεθερμηνεύεται ως επιστροφή των Ολύμπιων.
Γ)
Ο Μάρκος και ο Λουκάς στην Καινή Διαθήκη, προαναγγέλλουν μία άφιξη:
Ο Χριστός, «στέλνει δύο από τους μαθητές του και τους λέει: Πηγαίνετε στην πόλη, και θα σας συναντήσεικάποιος ο οποίος μεταφέρει ένα σταμνί με νερό· ακολουθήστε τον» κι εκείνος ο άντρας με την στάμνα οδήγησε τους μαθητές στο ανώγειο ενός σπιτιού, όπου θα λάμβανε χώρα ο λεγόμενος Μυστικός Δείπνος. (Κατά Μάρκον ΙΔ 13-15, Κατά Λουκάν ΚΒ 10-12).
Αυτός που βαστάει την υδρία είναι ένας υδροχόος. Οι δύο Ευαγγελιστές, λοιπόν, δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να προαναγγέλλουν, στο τέλος της ζωής του Ιησού, τον ερχομό της Εποχής του Υδροχόου.
Ο Υδροχόος, αντιστοιχεί επακριβώς με τον Γανυμήδη, τον οποίο ο Δίας ανεβάζει στον Όλυμπο, δηλαδή, τον οδηγεί σε ένα ανώτερο επίπεδο: Στην κατοικία των Θεών.
Άρα με έναν έμμεσο τρόπο αντιλαμβανόμαστε την επιστροφή των Ολύμπιων Θεών.
Ο τελευταίος χρησμός του Μαντείου των Δελφών (362 μ.Χ), αποτελεί και την πλέον ξεκάθαρη υπόσχεση επιστροφής, τουλάχιστον, για όσους αμφισβητούν τα Β) και Γ).
ΕΣΘ’ ΗΜΑΡ, ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ
«Θα έρθει η μέρα, που ο Φοίβος (δηλαδή ο Απόλλων) θα έρθει και πάλι, κι αυτή τη φορά, θα μείνει για πάντα».
Αν αναλύσουμε αριθμολογικά, η φράση, ισούται με τον αριθμό 3008 ο οποίος συμπτωματικά είναι ίδιος με την φράση «Δευτέρα Παρουσία Απόλλωνος»
Το ίδιο το σύμβολο στην μετώπη του Ναού, το Δελφικό Ε, μας «μιλάει» αριθμολογικά για έναν ερχομό του Δία:
ΕΨΙΛΟΝ = 5 + 700 + 10 + 30 + 70 + 50 = 865
ΕΛΕΥΣΙΣ ΔΙΑ = 5 + 30 + 5 + 400 + 200 + 10 + 200 + 4 + 10 + 1 = 865.
Δηλαδή, αφού το αθροιστικό αποτέλεσμα 865 είναι κοινό στο «Έψιλον» και στο «Έλευσις Δία», τότε οι έννοιες ταυτίζονται.
Ζ)
Στην τραγωδία του Αισχύλου «Προμηθέας Δεσμώτης» υπάρχουν κάποιοι στίχοι, οι οποίοι από πολλούς θεωρήθηκαν ως προφητεία ή προαναγγελία της πτώσης του Δία:
«Κι όμως μ’ όλη την έπαρση του νου του ο Δίας, κάποτε θα γίνει ταπεινός καθώς ετοιμάζεται να κάνει γάμο, που από τον θρόνο του άφαντο θα τον γκρεμίσει […]» (907-910).
Ωστόσο, στην χαμένη τραγωδία «Προμηθεύς Λυόμενος», συνέχεια της προαναφερθείσας, που σπαράγματά της σώζονται αλλού (Λουκιανός, Θεών Διάλογοι, Προμηθέως και Διός, 2), διευκρινίζεται ότι η πτώση θα επέλθει μόνο εάν και εφόσον ο Δίας πλαγιάσει με την Θέτιδα. Τελικά, ο Δίας δεν υπέκυψε στον πειρασμό και η πτώση δεν έγινε ποτέ. Ο Δίας ζει και βασιλεύει. Αυτή η διαπίστωση υπονοεί και ισοδυναμεί αυτόματα την επανεμφάνισή του, δηλαδή την επιστροφή του.
Κάτι ακόμη
Αν προχωρήσουμε σε περεταίρω υπολογισμούς και αναλύσεις, ενδεχομένως να φτάσουμε στο συμπέρασμα ότι η εποχή της επιστροφής των Ολύμπιων Θεών θα γίνει μέσα στο 2012 ή στα κοντινά με αυτό έτη. Ίσως, αυτός είναι ένας λόγος που όσοι μισούν την ανθρωπότητα βιάζονται να την αφανίσουν το γρηγορότερο δυνατόν με κάθε τρόπο, μάλιστα, ξεκινώντας με οικονομικό στραγγαλισμό…
Οι παραπάνω διαπιστώσεις, για κανέναν λόγο, δεν πρέπει να μας καθηλώσουν στον καναπέ, επειδή κάποια στιγμή οι Ολύμπιοι θα έρθουν να μας βγάλουν από την δύσκολη θέση.
Οι Θεοί δεν θα βγάλουν το φίδι από την τρύπα ενώ εμείς θα καθόμαστε με τα χέρια σταυρωμένα.
Δεν θα «παρακολουθήσουμε» την διάσωσή μας από την τηλεόραση.
Οι Θεοί δεν είναι «Μεσσίες».
Θέλουν το μυαλό άγρυπνο, το μάτι σε εγρήγορση, το στήθος μπροστά, τα χέρια σ’ ετοιμότητα, τα πόδια να βαστούν γερά. Θέλουν κινητοποίηση.
ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑ ΚΙΝΕΙ
Η επανάπαυση δεν ταιριάζει στους Έλληνες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου