Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

UFO γήινης κατασκευής




Σχετικά με το φαινόμενο των UFO υπάρχει μια μερίδα ανθρώπων που, χωρίς να αποκλείει κατ`ανάγκη την παρουσία εξωγήινων, ισχυρίζεται (και μάλιστα σωστά), ότι πολλές θεάσεις αφορούν σε σκάφη γήινης κατασκευής.

Μέχρι τώρα ευρύτερα γνωστές έχουν γίνει οι έρευνες Γερμανών επιστημόνων του Γ` Ράιχ και τα δισκοειδή σκάφη που σχεδιάστηκαν στα πλαίσια των ερευνών αυτών, χωρίς να είναι γνωστά τα τελικά αποτελέσματα. Έρευνες που βασίστηκαν κατά ένα μέρος και στο γνωστό περιστατικό πτώσης ιπτάμενου δίσκου στην Ιταλία του Μουσολίνι το 1933, και το οποίο μεταφέρθηκε
στην Γερμανία το 1938 μαζί με όλες τις έρευνες και τα συμπεράσματα των Ιταλών επιστημόνων.


Λίγα χρόνια αργότερα σχηματίζετε μια νέα θυγατρική εταιρία γνωστή ως AVRO CANADA με έδρα το Malton στο Toronto του Καναδά. Το νέο σχήμα πρόεκυψε όταν το 1945 η βρετανική αεροναυπηγική εταιρία A.V.ROE Ltd, η οποία έχει ως έδρα το Manchester και αποτελεί μέλος του αεροναυπηγικού ομίλου της Hawker Siddeley, εξαγοράζει από την καναδική κυβέρνηση την εταιρία Victory Aircraft Ltd.
                                                                                                     CF-135 Arrow


Την περίοδο 1951-52 η εταιρία εγκαινιάζει δυο τρομερά φιλόδοξα προγράμματα για την εποχή. Το δελταπτέρυγο αεροσκάφος υπεροχής CF-105 Arrow το οποίο προηγείται κατά μια δεκαετία τουλάχιστον από την τότε εφαρμοσμένη τεχνολογία, και τον ακόμη περισσότερο προηγμένο ιπτάμενο δίσκο, ο οποίος συνιστά ένα «θαύμα» μηχανολογικής σχεδίασης, γνωστός ως πρόγραμμα Υ.

Και τα δυο προγράμματα τερματίστηκαν σχετικά νωρίς για λόγους που γνωρίζουν λίγοι. Το πρόγραμμα του CF- 105 Arrow ακυρώνεται το 1959, ενώ ακολουθεί και η ακύρωση του ιπτάμενου δίσκου VZ-9-AY (το οποίο δεν κατάφερε να πετάξει πιο ψηλά από 60 μέτρα), που από το 1954 χρηματοδοτήθηκε από την USAF.

                                                                                                      Το AVROCAR με διακριτικά της USAF



Παρά το σύντομο χρονικό διάστημα λειτουργίας της η AVRO CANADA ανέπτυξε τεχνολογίες αιχμής, απίστευτα προηγμένες για την εποχή. Η πηγή της τόσο προηγμένης τεχνογνωσίας της, το άδοξο κλείσιμο της με συνοπτικές διαδικασίες, καθώς και η μετέπειτα εκμετάλλευση της γνώσης που κατείχαν οι επιστήμονες της εταιρίας παραμένει ως σήμερα ένα μεγάλο μυστήριο.

                                                                                     Φωτογραφία του πρωτοτυπου αεροσκαφους
                                                                                              του προγραμματος Υ στο Malton











Εικόνα από προσομοιωτή πτήσης του ιπτάμενου
δίσκου του προγράμματος WS-606A, με 4 αεριοστροβίλους


Πλάγια όψη σε διατομή του ιπτάμενου δίσκου PV.704


Το ικρίωμα στατικών δοκιμών για το σύστημα των 6
αεριοστροβίλων Armstrong Siddeley Viper σε αστεροειδή
διάταξη, για τον ιπτάμενο δίσκο MX 1794



Δοκιμαστική πτήση του δεύτερου πρωτoτύπου Avrocar



Ο διευθυντής της ομάδας μυστικών προγραμμάτων της
AVRO CANADA John Frost, επιδεικνύει τη δυνατότητα
αιώρησης σε ομοίωμα ιπτάμενου δίσκου υπο κλίμακα με
αξιοποίηση του αεροδυναμικού φαινομένου Coanda.
(διαφορές πιεσεων)


σύνταξη: ομάδα Ερ.Ε.Ν.Ζω  http://erenzw.blogspot.com/
                                         









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου