Αυτό το έτος, η Mercedes προωθεί ένα νέο μοντέλο αυτοκινήτου. Ενώ κάνει καλά τη δουλειά της με την πώληση του αυτοκινήτου, επικοινωνεί και με άλλα μηνύματα για το τηλεοπτικό κοινό. Με λίγα λόγια η ελίτ μας περνάει διάφορα μηνύματα, ενώ βασίζεται στην έννοια της πώλησης της ψυχής για φήμη και πλούτη, ένα από τα αγαπημένα της βιομηχανίας των Illuminati. Σε λιγότερο από 2 λεπτά, η διαφήμιση καταφέρνει να μας περάσει πολλούς συμβολισμούς.
Η διαφήμιση ξεκινά με έναν άντρα θαυμάζοντας μια πινακίδα που χαρακτηρίζει το εν λόγω αυτοκίνητο. Ο Διάβολος τότε του λέει: "Παιδί μου κάνε μια συμφωνία μαζί μου και θα μπορείς να έχεις το αυτοκίνητο και τα πάντα που πηγαίνουν μαζί με αυτό".
Ο διάβολος βάζει σε πειρασμό τον τύπο να πουλήσει την ψυχή του.
Ο τύπος παίρνει το στυλό και μετά οραματίζεται τι θα συνέβαινε αν είχε κάνει μια συμφωνία με το διάβολο. Προφανώς, αυτό που θα συμβεί σ 'αυτόν θα είναι αρκετά καλό. Σύμφωνα με τη διαφήμιση, αυτό συμβαίνει όταν πουλήσετε την ψυχή σας:
Μπορείτε να γίνεται μια διασημότητα και να πάρεται το πιο καυτό κορίτσι όπως η Kate Upton.
Μπορείτε να γίνεται γίγαντας στη μουσική βιομηχανία.
Θα γίνεται το πρόσωπο της ημέρας που θα εμφανίζεται σε εξώφυλλα περιοδικών.
Η σύμβαση που παρουσιάστηκε από τον Διάβολο.
Κοιτάζοντας πιο κοντά το δαχτυλίδι του Διαβόλου, βλέπουμε ότι είναι σαφώς μασονικό. Γιατί αυτό το συγκεκριμένο σύμβολο είναι εκεί; Αναφέρεται σε μια πραγματική, ισχυρή μυστική κοινωνία. Υπάρχουν πολλά συμβολικά μηνύματα σε αυτό το σύντομο διαφημιστικό.
Το δαχτυλίδι του Διαβόλου είναι Μασονικό
Ο τύπος συνειδητοποιεί τότε ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά προσιτό για αυτόν ώστε να μην πουλήσει την ψυχή του για να το αποκτήσει.
Η διαφήμιση τελειώνει με κάποια λεπτή αποκρυφισμή αριθμολογία.
Υπάρχει φωτιά στις 13 Σεπτεμβρίου του 2013, γιατί ίσως είναι σημαντική αυτή η μασονική απόκρυφη ημερομηνία.
Έτσι, ενώ ο άνθρωπος δεν έπεσε στην παγίδα του διαβόλου, η διαφήμιση, ωστόσο, έδειξε τι απαιτείται για να ανέβεις στο υψηλότερο επίπεδο στις τάξεις της βιομηχανίας του θεάματος. Κάποιος πρέπει να κάνει μια συμφωνία με ένα κακό πρόσωπο που είναι προφανώς ένα μέλος μιας μυστικής κοινωνίας, οι οποίοι στη συνέχεια "μαγικά" σας βάζουν σε όλες τις σωστές θέσεις για τη μουσική, τη μόδα και τον αθλητισμό.
Ναι, όλα αυτό μεταφέρεται στη σύντομη αυτή διαφήμιση για ένα αυτοκίνητο. Είναι αυτός ένας τρόπος για την ελίτ να καυχηθεί για το πώς λειτουργεί το σόου; Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι κάποιοι θα απορροφήσουν αυτό το μήνυμα ... Και κάποιοι σίγουρα θα αγοράσουν αυτό το αυτοκίνητο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου